Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16504
Назва: ОСНОВНІ ФАКТОРИ,ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯУ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Автори: Гончарук, Віталій Володимирович
Плющ, Валентина Миколаївна
Мандебура, Святослав Васильович
Парахненко, Владислав Геннадійови
Ключові слова: трансформаційний процес
дистанційна освіта
фактори сприймання
здобувачі
Дата публікації: 2023
Видавництво: Наукові перспективи
Бібліографічний опис: Гончарук В.В., Плющ В.М,, Мандебура С. В., Парахненко В. Г. ОСНОВНІ ФАКТОРИ,ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯУ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»:журнал. 2023. No 2(8) 2023. С. 770
Серія/номер: УДК;377.018.43-047.44:377.081.12-151-057.875
Короткий огляд (реферат): Трансформаційніпроцесиу сучасному суспільстві вимагає переорієнтації сучасної освіти та перерозподілу органів її розвитку у сфері дистанційної освіти. Періодичні зміни пріоритетів розвитку вищої освіти спрямовані на розширення кола користувачів освітніх та інформаційних ресурсів. Існуюча парадигма розвитку освіти все більше зазнає трансформаційних змін у своєму змісті та структурі з огляду на зміну характеристик середовища функціонування. Процес переходу від індустріального суспільства до інформаційного включає впровадження сучасних освітніх технологійзурах уваннямфакторівїх сприймання здобувачами вищої освіти, наданням можливостей для оновленнязмісту та методів навчання, способів подання освітньої інформації та безперервної освіти. Форма прогресивної освіти, яку може запропонувати система вузькоспеціалізованої професійної підготовки та безперервної підтримки, – це дистанційна освіта, яка враховує логіку інноваційних розробок суспільства на благо всіх суб’єктівосвітнього процесу.Розвиток інформаційних технологій актуалізує проблему модернізації системи освіти, в тому числі і вищої, усучасному суспільстві. Концепція покращення якості впровадження ІКТ є яскравим прикладом такої модернізації. Основними факторами розвитку системи дистанційної освіти в умовах постіндустріальногорозвитку вважаються глобалізація, інтеграційні процеси та розвиток інформаційних технологій. Здобувачі можуть не тількивільн о отримати ступені, визнані міжнародним співтовариством, але ймати можливості для безперервної освіти, «навчання впродовж життя».Аналіз освітніх ресурсів дав змогу виділити такі властиві дистанційнійосвіт іхарактеристики, як: гнучкість, модульність, паралельність, далекодію, асинхронність, масовість, рентабельність, змінифункціональних характеристик викладача та здобувача, опора на новітні інформаційні технології, соціовідповідність, інтернаціональність. На взаємодію вказаних рис впливають фактори освоєння ДН здобувачами.
Опис: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-2(8)-318-330
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16504
ISSN: 2786-6165
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
3928-Текст статті-3950-1-10-20230308.pdf294,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.