Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorПлющ, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorМандебура, Святослав Васильович-
dc.contributor.authorПарахненко, Владислав Геннадійови-
dc.date.accessioned2024-04-28T21:40:34Z-
dc.date.available2024-04-28T21:40:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГончарук В.В., Плющ В.М,, Мандебура С. В., Парахненко В. Г. ОСНОВНІ ФАКТОРИ,ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯУ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ. «Вісник науки та освіти (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»)»:журнал. 2023. No 2(8) 2023. С. 770uk_UA
dc.identifier.issn2786-6165-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16504-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-2(8)-318-330uk_UA
dc.description.abstractТрансформаційніпроцесиу сучасному суспільстві вимагає переорієнтації сучасної освіти та перерозподілу органів її розвитку у сфері дистанційної освіти. Періодичні зміни пріоритетів розвитку вищої освіти спрямовані на розширення кола користувачів освітніх та інформаційних ресурсів. Існуюча парадигма розвитку освіти все більше зазнає трансформаційних змін у своєму змісті та структурі з огляду на зміну характеристик середовища функціонування. Процес переходу від індустріального суспільства до інформаційного включає впровадження сучасних освітніх технологійзурах уваннямфакторівїх сприймання здобувачами вищої освіти, наданням можливостей для оновленнязмісту та методів навчання, способів подання освітньої інформації та безперервної освіти. Форма прогресивної освіти, яку може запропонувати система вузькоспеціалізованої професійної підготовки та безперервної підтримки, – це дистанційна освіта, яка враховує логіку інноваційних розробок суспільства на благо всіх суб’єктівосвітнього процесу.Розвиток інформаційних технологій актуалізує проблему модернізації системи освіти, в тому числі і вищої, усучасному суспільстві. Концепція покращення якості впровадження ІКТ є яскравим прикладом такої модернізації. Основними факторами розвитку системи дистанційної освіти в умовах постіндустріальногорозвитку вважаються глобалізація, інтеграційні процеси та розвиток інформаційних технологій. Здобувачі можуть не тількивільн о отримати ступені, визнані міжнародним співтовариством, але ймати можливості для безперервної освіти, «навчання впродовж життя».Аналіз освітніх ресурсів дав змогу виділити такі властиві дистанційнійосвіт іхарактеристики, як: гнучкість, модульність, паралельність, далекодію, асинхронність, масовість, рентабельність, змінифункціональних характеристик викладача та здобувача, опора на новітні інформаційні технології, соціовідповідність, інтернаціональність. На взаємодію вказаних рис впливають фактори освоєння ДН здобувачами.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;377.018.43-047.44:377.081.12-151-057.875-
dc.subjectтрансформаційний процесuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectфактори сприйманняuk_UA
dc.subjectздобувачіuk_UA
dc.titleОСНОВНІ ФАКТОРИ,ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГОНАВЧАННЯУ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
3928-Текст статті-3950-1-10-20230308.pdf294,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.