Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16329
Назва: | Роль системного підходу у вивченні природничих наук |
Автори: | Ткаченко, Ігор Анатолійович Краснобокий, Юрій Миколайович |
Ключові слова: | системний підхід модернізація системи освіти природничо-наукова картина світу природознавство |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Ткаченко І., Краснобокий Ю. Роль системного підходу у вивченні природничих наук. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : матеріали ХІV-ї Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, м. Кропивницький, 20 листопада – 8 грудня 2022 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький : РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 121–122. |
Короткий огляд (реферат): | Фундаментальна роль системного методу полягає в тому, що з його допомогою досягається найбільш повне вираження наукового знання. Ця єдність проявляється, з одного боку, у взаємозв’язку різних наукових дисциплін, який з часом втілюється у виникненні нових дисциплін на «перетині» старих (астрофізика, біофізика, геофізика, біохімія, фізична хімія та інші) та у формуванні міждисциплінарних напрямків досліджень (кібернетика, синергетика, екологія та ін.). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16329 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Роль системного підходу у вивченні природничих наук.pdf | 903,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.