Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.date.accessioned2024-04-24T12:50:32Z-
dc.date.available2024-04-24T12:50:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТкаченко І., Краснобокий Ю. Роль системного підходу у вивченні природничих наук. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті : матеріали ХІV-ї Міжнародної науково-практичної інтернет конференції, м. Кропивницький, 20 листопада – 8 грудня 2022 року / Відп. ред. М. І. Садовий. Кропивницький : РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 121–122.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16329-
dc.description.abstractФундаментальна роль системного методу полягає в тому, що з його допомогою досягається найбільш повне вираження наукового знання. Ця єдність проявляється, з одного боку, у взаємозв’язку різних наукових дисциплін, який з часом втілюється у виникненні нових дисциплін на «перетині» старих (астрофізика, біофізика, геофізика, біохімія, фізична хімія та інші) та у формуванні міждисциплінарних напрямків досліджень (кібернетика, синергетика, екологія та ін.).uk_UA
dc.publisherРВВ ЦДПУ ім. В. Винниченкаuk_UA
dc.subjectсистемний підхідuk_UA
dc.subjectмодернізація системи освітиuk_UA
dc.subjectприродничо-наукова картина світуuk_UA
dc.subjectприродознавствоuk_UA
dc.titleРоль системного підходу у вивченні природничих наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Роль системного підходу у вивченні природничих наук.pdf903,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.