Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217
Назва: | Метод проектів у дошкільній освіті |
Автори: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | метод проектів дошкільна освіта моделі навчання освітнє середовище |
Дата публікації: | 3-жов-2019 |
Видавництво: | Дніпро, Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience» |
Бібліографічний опис: | Сучасний рух науки: тези доп. VIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 жовтня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т.2. – 703 с |
Короткий огляд (реферат): | Метод проектів застосовувався як у вітчизняній так і в закордонній дидактиці. Цей метод виник у 20-ті роки минулого століття у США, його пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії й освіті, висунутими Дж. Дьюї та В. Килпатріком |
Опис: | Метод проектів — це особливий вид навчальної та інформаційної діяльності студентів спрямований на розв'язання проблеми, пов'язаної зі створенням навчального продукту, що має суб'єктивну або об'єктивну цінність і може вважатися способом організації такої діяльності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ-сжатый.pdf | 522,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.