Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-20T09:33:35Z | - |
dc.date.available | 2019-11-20T09:33:35Z | - |
dc.date.issued | 2019-10-03 | - |
dc.identifier.citation | Сучасний рух науки: тези доп. VIII міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 жовтня 2019 р. – Дніпро, 2019. – Т.2. – 703 с | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/11217 | - |
dc.description | Метод проектів — це особливий вид навчальної та інформаційної діяльності студентів спрямований на розв'язання проблеми, пов'язаної зі створенням навчального продукту, що має суб'єктивну або об'єктивну цінність і може вважатися способом організації такої діяльності | uk_UA |
dc.description.abstract | Метод проектів застосовувався як у вітчизняній так і в закордонній дидактиці. Цей метод виник у 20-ті роки минулого століття у США, його пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії й освіті, висунутими Дж. Дьюї та В. Килпатріком | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Дніпро, Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience» | uk_UA |
dc.subject | метод проектів | uk_UA |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UA |
dc.subject | моделі навчання | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.title | Метод проектів у дошкільній освіті | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ДОШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ-сжатый.pdf | 522,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.