Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9919
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагайчук, Олена Валеріївна-
dc.date.accessioned2018-12-03T08:57:44Z-
dc.date.available2018-12-03T08:57:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНагайчук, О.В. Основні функції проектно-технологічної діяльності як методу та засобу навчання школярів / О. В. Нагайчук // Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті: Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції, 29–30 березня 2018 року / [редактори-упорядники: І. Зимомря, В. Ільницький, Г. Бурунова, Д. Романюк, А. Сохал]. – Ченстохова – Ужгород – Дрогобич: Посвіт, 2018. – С. 301-303.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9919-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні функції проектно-технологічної діяльності як методу та засобу навчання учнів основної школиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті: Матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференціїuk
dc.subjectметоди навчанняuk
dc.subjectпроектно-технологічна діяльністьuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.titleОсновні функції проектно-технологічної діяльності як методу та засобу навчання школярівuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Funkciyi_proektnoyi_diyal`nosti.pdf135,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.