Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9575
Назва: | Формування знаннєвої компоненти у методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії |
Автори: | Ткаченко, Ігор Анатолійович |
Ключові слова: | фахові компетентності астрономія фізика |
Дата публікації: | 2018 |
Бібліографічний опис: | Ткаченко І.А. Формування знаннєвої компоненти у методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії / І.А. Ткаченко // Засоби і технології навчального середовища: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 18-19 травня 2018 року. / Відповідальний редактор: С.П. Величко – Кропивницький: ПП «Ексклюзив-Систем», 2018. – С. 41–43 |
Короткий огляд (реферат): | Предметні знання з астрономії мають бути методично зорганізовані декількома способами: наукові факти та інші знання емпіричного характеру подаються як результат спостережень і експериментів (у тому числі й різних видів віртуального лабораторного експерименту, що особливо актуально у навчанні астрономії); узагальнення теоретичних понять і взаємозв’язків між ними здійснюється шляхом формалізації: на основі узагальнених планів вивчення окремих видів (груп) наукових понять, що мають єдину логічну структуру та узагальнень «модельного» типу, тобто шляхом створення ідеалізованих об’єктів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9575 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya znannyevoyi komponenty` u metody`chnij pidgotovci majbutn`ogo vchy`telya astronomiyi.pdf | 251,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.