Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/9575
Назва: Формування знаннєвої компоненти у методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії
Автори: Ткаченко, Ігор Анатолійович
Ключові слова: фахові компетентності
астрономія
фізика
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Ткаченко І.А. Формування знаннєвої компоненти у методичній підготовці майбутнього вчителя астрономії / І.А. Ткаченко // Засоби і технології навчального середовища: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Кропивницький, 18-19 травня 2018 року. / Відповідальний редактор: С.П. Величко – Кропивницький: ПП «Ексклюзив-Систем», 2018. – С. 41–43
Короткий огляд (реферат): Предметні знання з астрономії мають бути методично зорганізовані декількома способами: наукові факти та інші знання емпіричного характеру подаються як результат спостережень і експериментів (у тому числі й різних видів віртуального лабораторного експерименту, що особливо актуально у навчанні астрономії); узагальнення теоретичних понять і взаємозв’язків між ними здійснюється шляхом формалізації: на основі узагальнених планів вивчення окремих видів (груп) наукових понять, що мають єдину логічну структуру та узагальнень «модельного» типу, тобто шляхом створення ідеалізованих об’єктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/9575
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya znannyevoyi komponenty` u metody`chnij pidgotovci majbutn`ogo vchy`telya astronomiyi.pdf251,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.