Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8104
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Краснобокий, Юрій Миколайович | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-30T10:50:50Z | - |
dc.date.available | 2017-11-30T10:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8104 | - |
dc.description.abstract | Діяльнісна складова в організації навчального процесу з фізики і астрономії дає змогу не тільки успішно розв’язувати проблему фективного засвоєння астрофізичних знань, а й формувати у студентів уміння самостійно і фахово планувати свою діяльність у різних ситуаціях. Такий підхід дає змогу відтворити високий рівень візуалізації уявлень про астрономічні події й процеси, що відбуваються у Всесвіті, створює можливість їх моделювання з різними значеннями тих чи тих параметрів; здійснити індивідуалізацію й диференціацію навчального матеріалу відповідно до пізнавальних можливостей кожного студента. | uk |
dc.description.sponsorship | Автори | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Діяльнісний підхід | uk |
dc.subject | Методика | uk |
dc.subject | Фізика | uk |
dc.subject | Астрономія | uk |
dc.title | ДІЯЛЬНІСНА СКЛАДОВА У ФОРМУВАННІ ПРИКЛАДНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tkachenko_I.pdf | 1,33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.