Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубовик, Віталій Васильович-
dc.date.accessioned2017-11-29T18:30:48Z-
dc.date.available2017-11-29T18:30:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДубовик В.В. Використання веб-квестів в процесі вивчення лінійної алгебри // «Наука України– погляд молодих учених крізь призму сучасності». – Україна, Черкаси, 20–22 квітня 2017 року.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7991-
dc.description.abstractВпровадження інноваційних засобів навчання в педагогічних університетах під час навчання математичних дисциплін в сьогоденні, стають обов’язковою умовою формування висококваліфікованого педагога. Це пов’язано насамперед із широким колом можливостей інноваційних засобів навчання, а також здатністю виконувати кілька педагогічних функцій одночасно. В статті висвітлено види веб-квестів, які найчастіше використовують викладачі у вищих навчальних закладах, а також розглянуто алгоритм створення веб-квестів, який значно полегшує процес створення та розміщення веб-квесту в мережі. Також у статті висвітлено доцільність використання веб-квестів на заняттях з лінійної алгебри. Зазначено переваги даного інноваційного засобу над традиційними, наведено приклад веб-квесту, який доцільно використовувати на заняттях з лінійної алгебри викладачами для підвищення якості знань студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваційні засоби навчанняuk
dc.subjectлінійна алгебраuk
dc.subjectвеб-квестuk
dc.subjectзадачаuk
dc.titleВикористання веб-квестів в процесі вивчення лінійної алгебриuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tezu_Dubovyk_doc.pdf98,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.