Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7895
Назва: | ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: СТРУКТУРА ТА ДІАГНОСТИКА |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | Готовність учителя початкові класи інклюзивна освіта структура та діагностика |
Дата публікації: | 18-лют-2014 |
Видавництво: | Сочінський М.М. |
Бібліографічний опис: | Демченко І.І. Готовність учителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти: структура та діагностика: навч.-метод. посіб. / Ірина Іванівна Демченко. - Умань: Видавець "Сочінський М.М.", 2014. - 160 с. |
Серія/номер: | УДК;(371.134:372.4)(075.8) ББК;(74.589.83:74.04(0)446)я73 Д;31 |
Короткий огляд (реферат): | У навчально-методичному посібнику обґрунтовано сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти, розкрито категоріальний апарат та розроблено методику психолого-педагогічної діагностики для визначення її рівнів. Посібник призначається для викладачів і студентів педагогічних факультетів вищих навчальних закладів різного рівня акредитації, учителям початкових класів з інклюзивною формою навчання та всім тим, хто займається дослідженням проблем інклюзивної та корекційної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7895 |
ISSN: | 978-966-304-147-6 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ СТРУКТУРА ТА ДІАГНОСТИКА.pdf | 1,81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.