Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7664
Назва: | СУТНІСТЬ ТА ВИДИ ІННОВАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ |
Автори: | Дубовик, Віталій Васильович |
Ключові слова: | інформатизація суспільства технології навчання інформаційно-комунікаційні технології засоби ІКТ види ІКТ |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Дубовик В.В. Сутність та види інформаційно-комунікаційних технологій навчання/В.В. Дубовик //Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (гол.ред) та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2017.–№15. |
Серія/номер: | УДК 37.091.3; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито актуальність впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в сучасний освітній процес. Висвітлено різні підходи до визначення поняття «інформаційно-комунікаційні технології» на різних етапах інформатизації суспільства. Описано основні категорії на базі яких організовується система електронного навчання, а саме: електронні навчальні матеріали, комп’ютерні тестові системи, системи управляння навчанням. Наведено класифікацію засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто окремі види інформаційно-комунікаційних технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7664 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dubovyk_VV_statja.pdf | 173,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.