Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6289
Назва: Мовна спрямованість системи підготовки майбутніх учителів початкової школи
Автори: Коломієць, Наталія Андріївна
Ключові слова: функціональність навчання
комунікативність
ситуативність навчання
новизна процесу навчання
мовна спрямованість навчання
система підготовки майбутніх учителів
мовленнєва спрямованість
колективна взаємодія
оновлення змісту мовної освіти
комунікативна компетентність
Дата публікації: 7-гру-2016
Серія/номер: УДК;371.134.:373.3
Короткий огляд (реферат): У тезах автор аргументує необхідність оновлення змісту мовної освіти в Україні. Зазначається, що у відповідності до європейських та світових освітніх вимог передбачається стійка орієнтація державних стандартів вищої професійної освіти та навчальних програм на досягнення конкретних результатів у навчальній діяльності, тобто на формування сукупності компетентностей майбутніх спеціалістів, як універсальних (базових, ключових), так і спеціальних (предметних, професійних), у тому числі комунікативної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6289
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
movna_spryamovanist_sustemu_pidgotovku_maibytnih_ychiteliv.pdf363,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.