Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6254
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоломієць, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2016-12-06T13:13:59Z-
dc.date.available2016-12-06T13:13:59Z-
dc.date.issued2016-12-06-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6254-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема використання інтерактивних методів у навчальному процесі. З’ясовано, що її виникнення пов’язано з пошуками в плані посилення ефективності навчального процесу. Визначено існування спільних позицій науковців з приводу активізації навчальної діяльності школярів, які проявляються у виокремленні ролі міжособистісної взаємодії.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.02-
dc.subjectактивізація навчальної діяльності школярівuk
dc.subjectсуб’єктивність дитиниuk
dc.subjectінтерактивний методuk
dc.subjectспілкування учнівuk
dc.subjectвзаємостосунки учителя з учнемuk
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk
dc.subjectтворче розв’язання проблемuk
dc.subjectпедагогіка співробітництваuk
dc.subjectситуація успіхуuk
dc.subjectорганізація групової навчальної діяльності молодших школярівuk
dc.titleАналіз процесу становлення інтерактивного методу у педагогічній теорії та практиціuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
analiz protsesy stanovlennya interaktivnogo metody.pdfОсновна стаття371,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.