Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-11-23T14:34:58Z-
dc.date.available2016-11-23T14:34:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОсадченко Т. М. Показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школи / Т.М. Осадченко // Формування здоров’язберігаючих компетенцій дітей та молоді: проблеми, розвиток, супровід : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Умань, 21 квітня 2016 р. / ред. кол.: П’ясецька Н. А. [та ін.]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 74−78.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5740-
dc.description.abstractЗдоровʼязбережувальна компетенція майбутнього учителя початкової школи як складник його професійної компетентності є конструктом, який формуючись в процесі професійної підготовки, забезпечує у майбутньому компетентну організацію педагогом процесу створення освітнього середовища початкової школи на основі здоровʼязбережувальної діяльності. Тому нашим завданням буде проаналізувати якісні та кількісні показники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпоказники здоров'язбережувальної компетенціїuk
dc.titleПоказники оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pokaznyky_otsinyuvannya.pdf256,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.