Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-16T08:34:30Z | - |
dc.date.available | 2016-09-16T08:34:30Z | - |
dc.date.issued | 2016-09-16 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397 | - |
dc.description.abstract | Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;372.4(043) | - |
dc.subject | Початкова освіта | uk |
dc.subject | Інклюзивна освіта | uk |
dc.title | Теоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти | uk |
dc.type | Monograph | uk |
Розташовується у зібраннях: | Видання бібліотеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТПЗФГПДТРШВУІО.pdf | 89,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.