Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022-10-25ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ГЕЙМІФІКАЦІЇ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕСТітова, Любов Олександрівна
2023-04-30GAMIFICATION TECHNOLOGY AS AN ELEMENT OF EDUTAINMENTТітова, Любов Олександрівна
2023ЗАСОБИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИТітова, Любов Олександрівна
2022-11MOZAWEB ЯК ІНСТРУМЕНТ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯТітова, Любов Олександрівна
2023-03ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІТітова, Любов Олександрівна
2023-03СОЦІОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬОЇ ГЕЙМІФІКАЦІЇТітова, Любов Олександрівна
2022-11-28Means of gamification in the formation of media literacy as an element of information and digital competence of participants in the educational processМедведєва, Марія Олександрівна; Тітова, Любов Олександрівна
2024ІГРОВІ СИМУЛЯТОРИ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИТітова, Любов Олександрівна; Бербега, Олег Володимирович