Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3473
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Григоренко, Тетяна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-09T13:16:25Z | - |
dc.date.available | 2015-11-09T13:16:25Z | - |
dc.date.issued | 2015-10-01 | - |
dc.identifier.citation | Григоренко Т. В. Educational and communicative environment as a factor of training future philology teachers=Освітньо-комунікативне середовище як чинник підготовки майбутніх вчителів-філологів / T. Grygorenko // The Advanced Science Journal. - 2015. - Is. 5. - Pp. 107-111. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3473 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено поняттєвий зміст освітньо-комунікативного середовища, обґрунтовано сутність понять середовище, освітнє середовище, освітньо-комунікативне середовище в аспекті підготовки майбутніх вчителів-філологів та окреслено завдання, проблематику в сучасній університетській освіті. Ми визначаємо освітньо-комунікативне середовище вищого навчального закладу як багатогранне та поліфункціональне утворення, що існує й розвивається в реальному часі й просторі, підлягає коригуванню, управлінню, координації й через яке здійснюється педагогічний вплив зовнішніх об’єктивних і суб’єктивних факторів на суб’єкти навчально процесу і на процес становлення, розвитку та самореалізації особистості студента. У дослідженні з’ясовано, що інтерес до феномену середовища сьогодні багато в чому пояснюється зміною людини навколишнього середовища і розробкою систем особистісно- орієнтованої освіти. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.relation.ispartofseries | 371.134:811(07); | - |
dc.subject | середовище | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | освітньо-комунікативне середовище | uk |
dc.subject | управлінський компонент | uk |
dc.subject | модель побудови | uk |
dc.subject | особистісний потенціал індивіда | uk |
dc.subject | проектування навчально-виховного процесу | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | компетентнісна модель професійної освіти | uk |
dc.subject | особистісно-орієнтована освіта | uk |
dc.title | Educational and communicative environment as a factor of training future philology teachers | uk |
dc.title.alternative | Освітньо-комунікативне середовище як чинник підготовки майбутніх вчителів-філологів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Edu_and_com_environment.pdf | 150,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.