Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Валюк, Вікторія Федорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-17T18:04:19Z | - |
dc.date.available | 2013-10-17T18:04:19Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/346 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто вивчення стану проблеми оцінювання якості підготовленості випускників в системі «школа - вуз» з позиції компетентнісного підходу. У галузі удосконалення хіміко-педагогічної освіти виділено наступні напрями розвитку: безперервність, гуманізація, інноваційність, реалізація особистісно-діяльнісного та компетентнісного підходів з метою підготовки випускників, готових до самостійної діяльності в професійній сфері, подальшого навчання і конкурентоспроможних на ринку праці. | uk |
dc.publisher | Імідж сучасного педагога. – 2013. - № 6 (135) – С. 20-24. | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | - |
dc.subject | ключові компетенції | - |
dc.subject | якість освіти | - |
dc.subject | вчитель хімії | - |
dc.title | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ У СИСТЕМІ «ШКОЛА - ПЕДАГОГІЧНИЙ ВНЗ»: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Valyuk s_2 2013.pdf | 370,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.