Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187
Назва: | Змістове наповнення поняття «обдарованість» у працях британських учених |
Автори: | Холод, Ірина Василівна |
Ключові слова: | обдарованість надзвичайно здібний обдарована молодь талановитий |
Дата публікації: | 2015 |
Серія/номер: | УДК 378(41) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто визначення поняття «обдарованість» у педагогічній та психологічній літературі Великобританії. Здійснено огляд поняття «обдарованість» в довідниковій літературі – Енциклопедії талановитості, креативності і таланту та Енциклопедії Британіка. Подано концептуальні моделі «обдарованості», які є актуальними для Великобританії, такі моделі як: Г.Гарднера, Дж. Рензуллі, Ф. Монкса, Д. Ейр. Здійснено диференціальний огляд таких понять як «обдарований», «талановитий», «здібний», «дуже здібний». Охарактеризовано основні тенденції дослідження «обдарованоcті» протягом ХХ століття. Диференційовано дослідження «обдарованості» за спадковим та соціальним факторами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3187 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття_Холод_Порівняльні _студії.pdf | 318,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.