Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3105
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Люльченко, Вячеслав Григорович | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-01T08:40:30Z | - |
dc.date.available | 2015-04-01T08:40:30Z | - |
dc.date.issued | 2014-11-25 | - |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць Вінницького державного педагогічного університету | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3105 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблеми організації вивчення предмету основ охорони праці для майбутніх педагогів з філологічним напрямком підготовки. Запропоновано розподіл навчального процесу по послідовній викладці матеріалу. Розглянуто необхідність методичного забезпечення курсу із застосування інформаційних технологій. Особливу увагу приділено запам’ятовуванню знань матеріалу на заняттях із застосуванням мультимедійних засобів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет | uk |
dc.subject | мультимедіа, професійна підготовка, вивчення дисципліни “Основи охорони праці” | uk |
dc.title | Сучасні підходи до вивчення дисципліни “Основи охорони праці” майбутніми педагогами філологічного спрямування | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасний_підхід_до_вивчення_дисципліни_Основи_охорони_праці_майбутніми_педагогами_філологічного_спрямуваання.pdf | 245,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.