Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Юлія Степанівна-
dc.date.accessioned2014-12-04T10:50:47Z-
dc.date.available2014-12-04T10:50:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2877-
dc.description.abstractПроблема збереження й зміцнення здоров’я підростаючого покоління за всіх часів була однією із ключових проблем суспільства. Здоров’я нації – це показник цивілізованості держави, що відображує рівень соціально-економічного розвитку суспільства, головний критерій доцільності та ефективності усіх сфер діяльності людини. Обов’язковим компонентом системи національної освіти мають бути знання про збереження і зміцнення здоров’я. що зробить можливим урахування принципово нових вимог до всього змісту освіти, формування валеологічної свідомості, культури здоров’я та ціннісного відношення до здорового способу життя.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectЗдоров’яuk
dc.subjectспосіб життяuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectціннісні установкиuk
dc.titleНауковий аналіз категорій «здоров'я» та «здоровий спосіб життя» з позиції педагогічної аксіологіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аnaliz katehorii «zdorovia».pdf426,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.