Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/286
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Коцеруба, К. В. | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-17T07:36:34Z | - |
dc.date.available | 2013-10-17T07:36:34Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Тімець О. В. ОСОБЛИВОСТІ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ГЕОГРАФІЇ В ШКОЛІ / О. В. Тімець, К. В.Коцеруба // Зб. наук. праць природн.-географ. ф-ту УДПУ. – Умань : «Софія», 2009. – С. 35–39. | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/286 | - |
dc.description.abstract | Суспільні, економічні, політичні зміни в нашій державі закономірно змінюють підхід до процесу навчання та виховання учнів. Узято курс на гуманітаризацію і гуманізацію шкільної освіти, тому уміння працювати самостійно розглядається як найважливіша риса сучасної людини в умовах переходу до ринкової форми господарювання. У світлі названих вимог, а також тенденцій розвитку культури, науки і техніки проблема самостійності і творчої активності учнів у процесі навчання географії стає виключно актуальною. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378; 371 | - |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk |
dc.subject | географія | uk |
dc.subject | методика навчання | uk |
dc.title | Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів на уроках географії | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Samos_pizn_diyal.pdf | 136,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.