Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1888
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменов, Андрій Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-11-21T08:45:48Z-
dc.date.available2013-11-21T08:45:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник ЛГУ імені Тараса Шевченка: матеріали V міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні процеси в освітньому просторі: доступність, ефективність, якість». – Луганськ, 2012. – № 22 (257). – С. 287 – 296.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1888-
dc.description.abstractУ статті здійснено теоретичний аналіз групи теорій, у яких досліджується проблема набору особистісних рис, притаманних лідеру. Також проаналізована група теорій, де досліджуваною є проблема "які дії визначають лідера?". Визначено чинники, які зумовили появу кожної окремої групи теорій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЛНУ імені Тараса Шевченкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.035.91+37.015.3-
dc.subjectлідерuk
dc.subjectчлени групиuk
dc.subjectособистісні якостіuk
dc.subjectвзаємодіяuk
dc.titleФеномен лідерства як психолого-педагогічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fenomen_liderstva.PDF250,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.