Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1499
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробова, Лілія Олегівна-
dc.date.accessioned2013-11-14T21:06:35Z-
dc.date.available2013-11-14T21:06:35Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1499-
dc.description.abstractУ статті розглядаються особливості історіографії дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України у 20-тих – середині 30-тих рр. ХХ ст. Зокрема, автором була запропонована періодизація історіографічного аналізу досліджуваної проблеми враховуючи періодизацію становлення й розвитку вітчизняної історії педагогіки, що включає наступні періоди: 1) перший період історіографії соціалізаційних функцій дитячого будинку в системі освіти України (20-ті – 30-ті рр. ХХ ст.); 2) другий період (40-90-ті рр. ХХ ст.); третій період дослідження історіографії починається з 1990 року і триває до сьогодні. Автором, зокрема, було зроблено ґрунтовний аналіз кожного з зазначених періодів з відповідними висновками.uk
dc.publisherІнститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України Хмельницька гуманітарно-педагогічна академіяuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(09)(477)-
dc.subjectДитячий будинокuk
dc.subjectІсторографіяuk
dc.titleІсторіографія дослідження організаційно-педагогічних засад діяльності дитячого будинку у системі освіти України (20-ті – середина 30-х рр. ХХ ст.)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Istoriografia dutiachogo bydunky.pdf322,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.