Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Неля Іванівна-
dc.date.accessioned2013-11-14T19:42:27Z-
dc.date.available2013-11-14T19:42:27Z-
dc.date.issued2013-01-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1486-
dc.description.abstractУ статі звертається увага на важливість формування гуманної особистості починаючи з дошкільного віку. Епізодично проаналізовано психолого-педагогічну літературу, в якій висвітлюється ця проблема. Окреслені завдання, методи і прийоми виховання співчуття у старших дошкільників, як однієї із характеристик гуманної особистості в процесі комплексних занять з використанням різних видів мистецтва.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.3 + 37.03;-
dc.subjectвиховання співчуття у дітей дошкільного вікуuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ СПІВЧУТТЯ СЕРЕД ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ КОМПЛЕКСНИХ ЗАНЯТЬ З ВИКОРИСТАННЯМ РІЗНИХ ВИДІВ МИСТЕЦТВАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vihovan_spivchutya.pdf302,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.