Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1426
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-13T10:13:19Z-
dc.date.available2013-11-13T10:13:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоваль В. О. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя філолога / Валентина Олександрівна Коваль. – 2013. – С. 103–106.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1426-
dc.description.abstractУ статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну,полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльностіuk
dc.publisherВісник Черкаського університетуuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.162.2(07);Випуск 20 (30)-
dc.subjectКомпетентність, компетенція, професійна компетентність, ключові компетентності, ключові поняття, опорні знання, кваліфікації.uk
dc.titleСтруктура професійної компетентності майбутнього вчителя-філологаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Struktura_prof_kompetents_maib_vch_filol.pdf144,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.