Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T09:31:55Z-
dc.date.available2013-11-12T09:31:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1357-
dc.description.abstractУ статті автор торкається окремих аспектів психолого-педагогічних основ формування професійної компетентності майбутніх учителів-словесників, звертає увагу й на суперечності навчального процесу у вищій школі, які стають на заваді фаховій підготовці філологів.uk
dc.publisherПроблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372.881.116;-
dc.subjectКомпетентність, професійна компетентність, фахова підготовка.uk
dc.titleПсихолого-педагогічне підгрунтя професійного становлення майбутніх учителів-словесниківuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psykholoho-pedahohichne_pidhruntia_profesiinoho_stanovlennia_maibutnikh_uchyteliv-slovesnykiv.pdf150,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.