Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1357
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T09:31:55Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T09:31:55Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1357 | - |
dc.description.abstract | У статті автор торкається окремих аспектів психолого-педагогічних основ формування професійної компетентності майбутніх учителів-словесників, звертає увагу й на суперечності навчального процесу у вищій школі, які стають на заваді фаховій підготовці філологів. | uk |
dc.publisher | Проблеми підготовки сучасного вчителя: Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 372.881.116; | - |
dc.subject | Компетентність, професійна компетентність, фахова підготовка. | uk |
dc.title | Психолого-педагогічне підгрунтя професійного становлення майбутніх учителів-словесників | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykholoho-pedahohichne_pidhruntia_profesiinoho_stanovlennia_maibutnikh_uchyteliv-slovesnykiv.pdf | 150,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.