Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/10143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлагодир, Людмила Андріївна-
dc.date.accessioned2018-12-05T07:38:19Z-
dc.date.available2018-12-05T07:38:19Z-
dc.date.issued2018-12-05-
dc.identifier.urihttp://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/10143-
dc.description.abstractУ статті розкривається доцільність формування алгоритмічної компетентності учнів на уроках математики, як складової інформаційно-цифрової компетентності. Висвітлюється зв'язок між поняттями «алгоритмічна компетентність», «алгоритмічна культура», «алгоритмічне мислення». Розкрито взаємозв’язок між складанням алгоритмічних приписів у математиці та складанням блок-схем у програмуванні. Показано доцільність використання такого зв’язку на уроках математики з метою попередження помилок учнів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 51(072);-
dc.subjectматематика, навчання учнів, ключові компетентності, інформаційно-цифрова компетентність, інформаційна компетентність, алгоритм, алгоритмічна компетентність, попередження помилокuk
dc.titleАЛГОРИТМІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Blagodir_L.pdf382,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.