Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсіпенко, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorСитнік, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorКриленко, Іван Михайлович-
dc.contributor.authorКаріков, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorПідгородецька, Інна Юріївна-
dc.contributor.authorМартинюк, Михайло Тадейович-
dc.date.accessioned2024-04-29T12:06:40Z-
dc.date.available2024-04-29T12:06:40Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationOsipenko N., Sytnik S., Krylenko I., Karikov S., Pidhorodetska I., Martyniuk M. Research Of the Communicative Aspect of Pedagogical Activity. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.22 No.1, January 2022, р. 618–624.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16594-
dc.descriptionhttp://paper.ijcsns.org/07_book/202201/20220181.pdfuk_UA
dc.description.abstractThe article explores the categories, methodology and types of activities; the pedagogical aspect of the activity is considered; the analysis of experimental studies of the communicative component of pedagogical activity has been carried out. The task of the psychological study of activity is investigated to reveal the system of its theoretical principles, to reveal how in the process of purposeful activity of a person the practical transformation of the objective world occurs, what is the mechanism of mental regulation of activity, how the person himself changes in the process of activity, how activity affects the development of opportunities man and the completion of his nature and how the activity itself takes on an individual character.uk_UA
dc.description.abstractУ статті досліджено категорії, методологію та види педагогічної діяльності; здійснено аналіз експериментальних досліджень комунікативної складової педагогічної діяльності. Основні завдання дослідження полягали в тому, аби схарактеризувати систему теоретичних засад такої діяльності, виявити, як у процесі цілеспрямованої активності людини відбувається практичне перетворення об'єктивного світу та який механізм психічної регуляції такої діяльності, розкрити, як змінюється сама людина в процесі діяльності та як ця діяльність впливає на розвиток можливостей людини, з’ясувати, як сама діяльність набуває індивідуального характеру.uk_UA
dc.publisherInternational Journal of Computer Science and Network Securityuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjectadaptationuk_UA
dc.subjectprofessional adaptationuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectspecialistprofessional traininguk_UA
dc.subjectsocial and psychological environmentuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна адаптаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка спеціалістаuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічне середовищеuk_UA
dc.titleRealization of the level of social and cultural competence in the educational environmentuk_UA
dc.title.alternativeРеалізація рівня соціально-культурної компетентності в освітньому середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Realization of the level of social and cultural competence in the educational environment (1).pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.