Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16593
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсіпенко, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorЙовенко, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2024-04-29T12:06:32Z-
dc.date.available2024-04-29T12:06:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citation• Yovenko, L., & Osipenko, N. (2023). Formation of patriotism in young generation using Ukrainian literature. Pedagogy and Education Management Review, (3), р. 30–38.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16593-
dc.descriptionhttps://public.scnchub.com/perm/index.php/perm/article/view/131uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the search for ways of forming patriotism in the younger generation by means of Ukrainian literature. The necessity of implementing the experience of forming patriotism of previous historical periods was noted, which involved wide application in the educational process of the concept of a hero as an example for imitation, a means of forming patriotism, moral and ethical values of the Ukrainian nation. It has been proven that the national hero of the passionate type, devoid of ideological, colorless, denationalized Soviet-type patriotism, found vivid coverage in artistic works, has a special didactic, educational, methodical value today. The program for general educational institutions on Ukrainian literature for grades 5-9, aimed at forming a citizen - patriot of Ukraine, was analyzed. General didactic and specific requirements for a modern textbook on Ukrainian literature are considered. It has been established that the methodological apparatus of a modern textbook on Ukrainian literature should be aimed at forming the creative abilities of schoolchildren and their emotional and value sphere, which is facilitated by: the use of phonorecords of folk songs and examples of national and world classical music; reproductions of paintings and artistic illustrations; inclusion in textbooks of texts of high aesthetic and moral and ethical value, as well as tasks that involve the active involvement of schoolchildren in multifaceted analysis and interested discussion of the information contained in them; the organization of students' understanding of the life path, personal traits of the most outstanding figures of national and world history and culture; the use in textbooks of characters who bear an expressive exemplary and personal attitude to the surrounding world. Emphasis is placed on the urgency of developing a critical thinker in the younger generation, which is characterized by openness to doubt, independence and flexibility.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена пошуку шляхів формування патріотизму у підростаючого покоління засобами української літератури. Відзначено необхідність впровадження досвіду формування патріотизму попередніх історичних періодів, що передбачало широке застосування у виховному процесі поняття героя як прикладу для наслідування, засобу формування патріотизму, морально-етичних цінностей української нації. Доведено, що національний герой пасіонарного типу, позбавлений ідейного, безбарвного, денаціоналізованого радянського типу патріотизму, знайшов яскраве висвітлення в художніх творах, має сьогодні особливе дидактичне, виховне, методичне значення. Проаналізовано програму для загальноосвітніх навчальних закладів з української літератури для 5-9 класів, спрямовану на формування громадянина – патріота України. Розглянуто загальнодидактичні та специфічні вимоги до сучасного підручника з української літератури. Встановлено, що методичний апарат сучасного підручника з української літератури має бути спрямований на формування творчих здібностей школярів та їх емоційно-ціннісної сфери, чому сприяють: використання фонозаписів народних пісень та зразків національного і світового; класична музика; репродукції картин та художні ілюстрації; включення до підручників текстів високої естетичної та морально-етичної цінності, а також завдань, що передбачають активне залучення школярів до різнобічного аналізу та зацікавленого обговорення викладеної в них інформації; організація розуміння учнями життєвого шляху, особистісних рис найвидатніших діячів вітчизняної та світової історії та культури; використання в підручниках персонажів, які є носіями виразного зразково-особистісного ставлення до навколишнього світу. Акцентується увага на актуальності формування у підростаючого покоління критичного мислення, якому притаманні відкритість до сумнівів, незалежність і гнучкість.uk_UA
dc.publisherPedagogy and Education Management Reviewuk_UA
dc.subjectyoung generationuk_UA
dc.subjectpatriotismuk_UA
dc.subjectworks of artuk_UA
dc.subjectUkrainian literatureuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectукраїнська літератураuk_UA
dc.subjectмолодьuk_UA
dc.titleFormation of patriotism in young generation using Ukrainian literatureuk_UA
dc.title.alternativeФормування патріотизму в молодого покоління засобами української літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
FORMATION OFPATRIOTISM IN YOUNG GENERATION USING UKRAINIAN LITERATURE.pdf136,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.