Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Яків Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-04-29T11:28:22Z-
dc.date.available2024-04-29T11:28:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБойко Яків. Використання цифрових технологій у процесі навчання англійської мови в закладах початкової та середньої освіти. Interaction of philology, pedagogy, culture and history as a way of integrating learning: collective monograph / Perevorska O., Prіhodko T., Kobzіeva I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. pp. 72–103.uk_UA
dc.identifier.isbn979-8-89269-761-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16591-
dc.descriptionhttps://isg-konf.com/interaction-of-philology-pedagogy-culture-and-history-as-a-way-of-integrating-learning/.uk_UA
dc.description.abstractРозвиток сучасного суспільства відбувається в епоху інформатизації, яка характеризується активним застосуванням інформаційних технологій у багатьох сферах діяльності людини, в тому числі у сфері освіти. Відмінними рисами сучасного суспільства є інтеграція інформаційних і комунікаційних технологій в систему шкільної освіти. У цьому зв'язку одним із пріоритетних напрямів реформування сучасної вітчизняної освіти є впровадження цифрових технологій навчання і використання прогресивного зарубіжного досвіду в цій галузі. Традиційні педагогічні технології навчання англійської мови обмежені в можливості змоделювати іншомовне середовище, врахувати індивідуальні відмінності учнів і створити умови для аутентичного спілкування іноземною мовою. Тому сучасний процес вивчення іноземних мов важко уявити без комплексного використання цифрових технологій насамперед у закладах початкової та середньої освіти. Адже цифрові технології можуть слугувати формуванню усних навичок, вмінь читання та письма під час вивчення іноземної мови. Використання Інтернету також сприяє вивченню англійської мови за допомогою ігор та різних видів навчальної діяльності. Крім того, цифрові технології також забезпечують ефективну підтримку вчителю, коли йому бракує досвіду в різних аспектах свого предмета. Істотним недоліком у професійній підготовці сучасних фахівців є їхній недостатній професіоналізм у використанні інформаційно-комунікаційних технологій, що негативно впливає на ефективність та рівень викладання англійської мови в закладах початкової та середньої освіти.uk_UA
dc.publisherBoston : Primedia eLaunchuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні програмиuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectмобільний телефонuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectсередня освітаuk_UA
dc.titleВикористання цифрових технологій у процесі навчання англійської мови в закладах початкової та середньої освітиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ISG.2024.MONO_.PED_.1.pdf5,61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.