Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Яків Анатолійович-
dc.date.accessioned2024-04-29T11:28:14Z-
dc.date.available2024-04-29T11:28:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБойко Яків. Характерні особливості цифрових технологій у процесі навчання англійської мови для професійного спілкування. Věda a perspektivy: мультидисциплінарний міжнародний журнал. Прага: Міжнародний економічний інститут. 2023. Вип. 3 (22). С. 181‒192.uk_UA
dc.identifier.issn2695-1584-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16590-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/4094/4117uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено огляд переваг використання окремих цифрових технологій у процесі вивчення англійської мови для професійного спрямування. Статтю присвячено проблемі особливостей використання інформаційно-комунікаційних технологій, охарактеризовано їх позитивні сторони та наведено деякі сучасні педагогічні засоби у процесі вивчення англійської мови для професійного спрямування. Автор досліджує потенційні можливості використання мережі Інтернет як автентичного середовища, де викладачі англійської мови проводять освітній процес, підвищують свій професійний розвиток, займаються пошуком нових матеріалів та ідей для своїх занять. Світова мережа Інтернет допомагає студентам впроваджувати автономне навчання та здійснювати пошук матеріалу для особистісного зростання відповідно до власних потреб. Застосування веб-сайтів курсів, веб-квестів та рольових ігор під час заняття для імітації автентичного середовища за допомогою мережних сервісів web 2.0 та всесвітньої системи Інтернет у мовній освіті професійного спрямування виступає одним з перспективних напрямків інформатизації освітнього процесу та автономії студентів при відповідній підтримці викладачів.Сучасні інформаційно-комунікаційних технологій забезпечують активне, творче оволодіння студентами нового матеріалу, дозволяють викласти матеріал на новому якісно вищому рівні. Їх застосування відкриває принципово нові можливості в організації навчального процесу під час проведення занять з англійської мови для професійного спрямування.uk_UA
dc.publisherМіжнародний економічний інститут (Чехія)uk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI;10.52058/2695-1592-2023-3(22)-181-192-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні програмиuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectанглійська мова для професійного спілкуванняuk_UA
dc.subjectавтентичне спілкуванняuk_UA
dc.titleХарактерні особливості цифрових технологій у процесі навчання англійської мови для професійного спілкуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4094-Article Text-4118-1-10-20230326.pdf256,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.