Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorКовальов, Леонід Євгенійович-
dc.contributor.authorПобережець, Іван Іванович-
dc.date.accessioned2024-04-29T10:59:19Z-
dc.date.available2024-04-29T10:59:19Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationМедведєва М.О., Ковальов Л.Є., Побережець І.І. Аналіз можливостей бібліотек Python при вивченні курсу «Математичне програмування». Наука і техніка сьогодні. 2024. №4(32). С. 680–689. URL: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-4(32)-680-689.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16579-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-4(32)-680-689uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному цифровому світі зростає потреба в оволодінні програмуванням для розв’язання різноманітних задач. Стаття розглядає актуальність використання мови програмування Python для вивчення математичного програмування, зокрема задач оптимізації, у процесі підготовки вчителів математики та інформатики. Обґрунтовується вибір Python як мови навчання, що характеризується простотою засвоєння та потужними бібліотеками для математичних обчислень. Аналізуються можливості бібліотеки SciPy, яка включає модулі для лінійної алгебри, інтегрального та диференціального числення, оптимізації та інших задач, що є важливими для здобувачів освіти математичних та інформатичних спеціальностей. Для поглибленого вивчення оптимізації розглядаються бібліотеки PuLP, CVXPY та Pyomo, призначені для формулювання та розв’язання задач лінійного, цілочислового, нелінійного та змішано цілочислового програмування. Порівнюються ці бібліотеки за критеріями встановлення, якості документації, доступності додаткових матеріалів та зручності написання коду. Описано педагогічний експеримент, проведений для оцінки ефективності використання згаданих бібліотек. В експерименті взяли участь здобувачі освіти педагогічних спеціальностей, які вже мали базові знання Python. Результати показали, що бібліотеки SciPy та PuLP є найбільш зручними для розв’язання задач лінійного програмування. На основі проведеного дослідження робиться висновок про доцільність використання бібліотек Python SciPy та Pyomo в освітньому процесі під час вивчення математичного програмування. Pyomo рекомендовано для ширшого спектра задач оптимізації, враховуючи можливість формулювання як конкретних, так і абстрактних моделей. Підкреслюється важливість підготовки навчально-методичного забезпечення, яке міститиме інструкції з встановлення бібліотек та приклади їх застосування.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectматематичне програмуванняuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectбібліотеки Python (SciPy, PuLP, CVXPY, Pyomo)uk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectпедагогічний експериментuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителівuk_UA
dc.titleАналіз можливостей бібліотек Python при вивченні курсу «Математичне програмування»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Наука і техніка 4(32) Медведєва, Ковальов, Побережець.pdf4,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.