Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16549
Назва: Realization of the level of social and cultural competence in the educational environment
Інші назви: Реалізація рівня соціально-культурної компетентності в освітньому середовищі
Автори: Осіпенко, Наталія Сергіївна
Калашнік, Наталія Василівна
Кравченко, Вікторія Юріївна
Ключові слова: higher education
professional adaptation
professional activity
specialist professional training
social and psychological environment
вища освіта
адаптація
професійна адаптація
професійна діяльність
професійнапідготовка спеціаліста
соціально-психологічне середовище
Дата публікації: бер-2022
Видавництво: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Kalashnik N., Kravchenko V., Osipenko N. Realization of the level of social and cultural competence in the educational environment // Молодь і ринок : Щомісячний науково-педагогічний журнал, № 3-4 (201-202) березень-квітень 2022, С. 67 – 73.
Короткий огляд (реферат): Intercultural communication has lately been a subject for discussion mainly in the sphere of foreign language teaching. An important idea of this article lies in preserving elements of national culture by foreign students in process of penetrating into local culture with the help of communication. Local language plays its integral role as the basic tool of dialogical interaction. One of the means of supporting the student in his/her spiritual orientation development is participation in amateur art contests, brain-rings, as well as conducting country studies, preparing speeches with interdisciplinary links, creating poster-based presentations for the day of embroidery, analyzing symbols of Ukraine, its holidays and traditions, etc. Foreign citizens coming to study in Ukraine become the object of socialization. It is noted that one of the important prerequisites for ensuring the effectiveness of the educational process is to take into account the peculiarities of students’ adaptation to the socio-psychological environment in the conditions of HEI. It is concluded that the important condition for future professionals with higher education training is to build the learning process on the basis of a competency approach, the essence of which we understand as the learning process focusing on the key and subject competencies development of future professionals.
До недавнього часу проблеми міжкультурної комунікації були предметом дискусій переважно у сфері викладання іноземних мов. У статті звертається увага на тому, що для іноземних студентів міжнаціональне спілкування є залученням до чужої культури при збереженні національних культур. При цьому особлива, інтегрована роль належить мові, яка виступає засобом взаємодії суб’єктів діалогу. Одним із засобів пiдтримки студента в його духовнiй орiєнтацїї є участь в художнiй самодiяльностi, проведення країнознавчих брейнрингiв, виступiв з використанням мiжпредметних зв’язкiв, пiдготовка стендових доповiдей до дня вишиванки, свята i традицїї українцiв, державнi символи України, органiзацiя флешмобу “Я – українка!”, “Спадок” тощо. Іноземні громадяни, що приїжджають на навчання до України стають об’єктом соціалізації. Зазначено, що однією з важливих передумов забезпечення ефективності освітнього процесу є врахування особливостей адаптації студентів до соціально-психологічного середовища в умовах ЗВО. Дійшли висновку, що важливою умовою підготовки майбутніх фахівців з вищою освітою є побудова освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу.
Опис: http://mir.dspu.edu.ua/issue/view/15549/8588
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16549
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Realization of the level of social and cultural competence in the educational environment.pdf1,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.