Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorПарахненко, Владислав Генадійович-
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.date.accessioned2024-04-28T21:51:27Z-
dc.date.available2024-04-28T21:51:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГончарук В.В., Парахненко В.Г., Декарчук М.В. Ефективність формування інтересу майбутніх фіхівців до природоохоронної діяльності під час навчальнопольової практик. Наука і техніка сьогодні. Випуск №11(25) 2023 408-417.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16506-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-11(25)-408-417uk_UA
dc.description.abstractПідготовка фахівців природоохоронної галузі з економічним, політичним і соціальним баченням є пріоритетним напрямом розвитку вищої екологічної освіти в країні. Ринкові умови вимагають інтегрованого рівня підготовки екологічних кадрів у зв’язку з цим зростає роль фахівців природоохоронної галузі з екологічного моніторингу в післядипломній освіті. Актуальність теми дослідження зумовлено суперечностями між: вимогами суспільства до висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців природоохоронної галузі та недостатнім рівнем їх професійної підготовки відповідно запитам ринку праці; традиційним змістом та методикою вивчення екологічного моніторингу і сучасними вимогами до фахової післядипломної освіти, орієнтованої на неперервність навчання і дослідництва усфері екологічного моніторингу, необхідністю пошуку інноваційних підходів до формування спеціальних компетентностей у професійному самовдосконаленні; особливостями навчання дорослих, що полягають у втратах навичок пізнавальної діяльності, та не сприйняттідорослими на психологічному рівні навчання за традиційною системою; потребою в застосуванні у післядипломній освіті сучасних технологій навчання екологічному моніторингу фахівців природоохоронної галузі та недостатньо розробленими теоретичними і методичними основами освітнього процесу підготовки. Розроблено тематичне наповнення стажування фахівців природоохоронної галузі відповідно до їх професійного спрямування, а саме науково-педагогічних працівників, які здійснюють підготовку майбутніх фахівців з еко логічного моніторингу; працівників державних установ та їх структурних підрозділів з питань екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування; інженерів-екологів на підприємствах, організаціях і установах, що забезпечують дотримання норм екологічного законодавства; науковців, що здійснюють сучасні дослідження з питань моніторингу довкілля, пошуку і розробки нових методів, методик аналізу, оцінки, прогнозування, методології наукового пізнання. Набули подальшого розвитку освітні, освітньо-наукові програми підготовки майбутніх фахівців і професіоналів, підвищення кваліфікації та стажування здобувачів у системі післядипломної освіти; системи формування професійної компетентності з екологічного моніторингу в контексті системно-синергетичного підходу; навчально-методичне забезпечення підготовки фахівців з екологічного моніторингу як складова частину формування професійної компетентності.uk_UA
dc.publisherКиїв: Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.017:159.952.13-027.236]:502]:378.091.12:005.963.5(045)-
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectприродоохоронна діяльністьuk_UA
dc.subjectдослідно-експериментальна роботаuk_UA
dc.subjectнавчально-польова практикаuk_UA
dc.titleЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ ФІХІВЦІВ ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ПОЛЬОВОЇ ПРАКТИКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6582-Текст статті-6619-1-10-20231008.pdf535,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.