Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16499
Назва: ПЕДАГОГІЧНЕ СТИМУЛЮВАННЯ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ
Автори: Ткачук Лариса Василівна, Ткачук Мирослава Михайлівна
Ключові слова: педагогічне стимулювання
структура професійної компетентності
сучасний учитель
навчальна діяльність
модернізація освіти
специфічні ознаки стимулу
чинники процесу стимулювання
педагогічні умови стимулювання
Дата публікації: 2020
Видавництво: Умань: Візаві
Бібліографічний опис: Ткачук Л. В., Ткачук М. М. Педагогічне стимулювання у структурі професійної компетентності сучасного вчителя. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 4 / МОН України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини / гол. ред.: О. І. Безлюдний. Умань: Візаві, 2020. С.61–66
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено роль та місце педагогічного стимулювання у структурі професійної компетентності сучасного вчителя. На основі аналізу наукових праць провідних учених здійснено узагальнення теоретичних основ педагогічного стимулювання навчальної діяльності учнів. Встановлено специфічні ознаки стимулу як основної категорії педагогічного стимулювання. Розкрито сутність стимулювання як соціального й психологічного явища. Виявлено специфіку, чинники та педагогічні умови стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів
Опис: https://library.udpu.edu.ua/library_files/zbirnuk_nayk_praz/2020/4/9.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16499
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PEDAHOHIChNE STYMULIuVANNIa U STRUKTURI PROFESIINOI KOMPETENTNOSTI SUChASNOHO VChYTELIa.pdf477,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.