Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16498
Назва: | ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА |
Автори: | Ткачук Лариса Василівна |
Ключові слова: | педагогіка партнерства педагогіка співробітництва філософська думка гуманізм педагоги-новатори Нова українська школа періодизація становлення і розвиток античність наукові концепції |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Умань: Візаві |
Бібліографічний опис: | Ткачук Л.В. Історичний аспект становлення і розвитку педагогіки партнерства. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2 (6) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини; [голов. ред. С. В. Совгіра]. Умань: Візаві, 2021. С. 193–201 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі ретроспективного аналізу прогресивних філософсько-педагогічних ідей здійснено періодизацію становлення і розвитку педагогіки партнерства як гуманістичної традиції. Виділено два періоди: підготовчий і період повноцінної її розробки. Представлено історичний шлях педагогіки партнерства: від розрізнених думок та ідей античних філософів, педагогів, представників гуманістичної педагогічної думки – до виникнення наукових концепцій та теорій педагогіки співробітництва, які надалі лягли в основу розробки теорії педагогіки партнерства |
Опис: | http://ppsh.udpu.edu.ua/issue/view/14882 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16498 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
ISTORYChNYI ASPEKT STANOVLENNIa I ROZVYTKU PEDAHOHIKY PARTNERSTVA.pdf | 716,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.