Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16497
Назва: ВИХОВАННЯ ГУМАНІСТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗААУДИТОРНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Ткачук Лариса Василівна, Ткачук Мирослава Михайлівна
Ключові слова: цінності
гуманістичні цінності
альтруїзм
емпатія
доброта
милосердя
відповідальність
працелюбність
студентська молодь
позааудиторна діяльність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Praha, Česká republika
Бібліографічний опис: Ткачук Л., Ткачук М. Виховання гуманістичних цінностей студентської молоді у позааудиторній діяльності. Věda a perspektivy, Praha, Česká republika. 2022. № 9(16). С.219–231
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність основних концептуальних положень щодо виховання гуманістичних цінностей студентства як особливої категорії молоді. Визначені провідні гуманістичні цінності, які властиві професії педагога: альтруїзм, емпатія, доброта, милосердя, відповідальність, працелюбність, обов’язок. Вихованість гуманістичних цінностей студентської молоді розглядається як результат цілеспрямованого і систематично здійснюваного процесу виховання у студентів особистісного утворення, яке характеризується наявністю гуманістичного світогляду; устремлінням до дотримання у повсякденному житті наявних у суспільстві моральних норм і правил; здатністю до переживання гуманних почуттів; готовністю до здійснення гуманного вчинку, проявами відчуття задоволення від діяльності на засадах гуманізму і духовності. Обґрунтовано шляхи виховання гуманістичних цінностей у студентів закладів вищої освіти в позааудиторній діяльності. Поглиблення і розширення знань студентів щодо гуманістичних цінностей забезпечувалося низкою тренінгових занять, бесід за круглим столом, диспутів, дискусій, годин «відкритих питань», прес-конференцій, конкурсів коментарів, ток-шоу. Цілеспрямована позитивна мотивація та стимулювання студентів на необхідність виховання гуманістичних цінностей реалізувалась у формі тренінгів спілкування і була спрямована на набуття студентами високої комунікативної культури, яка регулює всю систему ставлення людини до навколишнього світу. Систематичне і планомірне залучення студентів до різних видів позаудиторної діяльності гуманістичного спрямування здійснювалося шляхом органічного поєднання індивідуальних, групових та колективних форм волонтерської діяльності, у трьох напрямках: надання фізичної допомоги; надання матеріальної допомоги; просвітницька діяльність.
Опис: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/2508/2512
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16497
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
VYKhOVANNIa HUMANISTYChNYKh TsINNOSTEI STUDENTSKOI MOLODI U POZAAUDYTORNII DIIaLNOSTI 20220928.pdf267,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.