Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалиновська, Ірина Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-04-28T17:46:04Z-
dc.date.available2024-04-28T17:46:04Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПідготовка майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання: теорія і практика : монографія / І. С. Калиновська; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2020. – 184 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-304-384-5-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16491-
dc.description.abstractМонографія містить теоретичне обґрунтування та результати емпіричного дослідження процесу підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання. Автором схарактеризовано сутність професійної діяльності майбутніх практичних психологів в умовах освітньої інклюзії та розроблено діагностичний інструментарій визначення рівнів їхньої готовності до роботи в умовах інклюзії; розроблено, науково обґрунтовано й реалізовано модель підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання, що охоплює цільовий, змістовий, процесуальний, результативний блоки та виокремлено педагогічні умови цієї підготовки; узагальнено особистісно-професійні якості психолога, необхідні йому для роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; удосконалено практичний складник підготовки майбутніх практичних психологів до якісного виконання професійних функцій в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти та впроваджено в навчально-виховний процес вищих педагогічних закладів навчально-методичне забезпечення цього процесу. Призначається для науковців, викладачів і студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів, практичним психологам та всім тим, хто цікавиться педагогікою й психологією інклюзивної освіти.uk_UA
dc.publisherВидавець "Сочінський М.М."uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК 378.018.8:159.9-051]:376](02) К17;-
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectпрактичний психологuk_UA
dc.subjectінклюзивне навчанняuk_UA
dc.subjectготовність майбутніх практичних психологівuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКАuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Монографія Калиновська І.С. 14.12.20 ост.pdf1,82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.