Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16491
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калиновська, Ірина Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-28T17:46:04Z | - |
dc.date.available | 2024-04-28T17:46:04Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Підготовка майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання: теорія і практика : монографія / І. С. Калиновська; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Видавець «Сочінський М.М.», 2020. – 184 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-304-384-5 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16491 | - |
dc.description.abstract | Монографія містить теоретичне обґрунтування та результати емпіричного дослідження процесу підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання. Автором схарактеризовано сутність професійної діяльності майбутніх практичних психологів в умовах освітньої інклюзії та розроблено діагностичний інструментарій визначення рівнів їхньої готовності до роботи в умовах інклюзії; розроблено, науково обґрунтовано й реалізовано модель підготовки майбутніх практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного навчання, що охоплює цільовий, змістовий, процесуальний, результативний блоки та виокремлено педагогічні умови цієї підготовки; узагальнено особистісно-професійні якості психолога, необхідні йому для роботи в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти; удосконалено практичний складник підготовки майбутніх практичних психологів до якісного виконання професійних функцій в умовах інклюзивного навчання учнів закладів загальної середньої освіти та впроваджено в навчально-виховний процес вищих педагогічних закладів навчально-методичне забезпечення цього процесу. Призначається для науковців, викладачів і студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів, практичним психологам та всім тим, хто цікавиться педагогікою й психологією інклюзивної освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Видавець "Сочінський М.М." | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378.018.8:159.9-051]:376](02) К17; | - |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | практичний психолог | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне навчання | uk_UA |
dc.subject | готовність майбутніх практичних психологів | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Монографія Калиновська І.С. 14.12.20 ост.pdf | 1,82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.