Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Віта Григорівна-
dc.date.accessioned2024-04-28T16:33:15Z-
dc.date.available2024-04-28T16:33:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПрактикум з формування системи культурних цінностей у студентів-філологів в процесі їх підготовки до організації культурно-дозвіллєвої діяльності в школі. Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2021. 312 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16467-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглянуто концепт «дозвілля» як історико-педагогічну проблему, проаналізовано форми та види організації дозвіллєвої діяльності молоді, запропоновано методику підготовки, організації та проведення свят та масових заходів. На основі аналізу творів Т. Шевченка і Г. Квітки-Основ’яненка виокремлено зразки традиційних народних гулянь та форм дозвілля. Словник містить 228 термінів. Наприкінці навчального посібника розміщено 11 сценаріїв культурно-дозвіллєвих заходів на різноманітну тематику. Навчальний посібник стане в нагоді науковцям, педагогам-практикам, студентам, магістрантам, аспірантам, керівникам закладів освіти.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;[371.134+39(477)](043.3)-
dc.subjectформування системи культурних цінностейuk_UA
dc.subjectстуденти-філологиuk_UA
dc.subjectпідготовкаuk_UA
dc.subjectорганізація культурно-дозвіллєвої діяльності в в школіuk_UA
dc.titleПрактикум з формування системи культурних цінностей у студентів-філологів в процесі їх підготовки до організації культурно-дозвіллєвої діяльності в школі.uk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Практикум з формування системи культурних.pdf2,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.