Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16368
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорбань, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-04-25T08:26:35Z-
dc.date.available2024-04-25T08:26:35Z-
dc.date.issued2023-12-15-
dc.identifier.citationKoroban O. The importance of an interdisciplinary approach in the training of future computer science teachers for vocational and technical education institutions. Sciences of Europe. Praha, Czech Republic. № 130, (2023). С. 45 – 47.uk_UA
dc.identifier.issn3162-2364-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16368-
dc.descriptionURL: https://www.europe-science.com/wp-content/uploads/2023/12/Sciences-of-Europe-No-130-2023.pdfuk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study and analysis of an interdisciplinary approach in the process of training future teachers of the computer profile for vocational and technical education institutions. Considering the essence of this approach, the article focuses on the integration of various knowledge and skills from various fields, which allows for comprehensive training of future teachers. Special emphasis is placed on the importance of combining technical aspects of computer education with professional and pedagogical competencies. The key challenges and advantages of introducing an interdisciplinary approach into pedagogical practice are highlighted, particularly in the context of modern requirements for teaching and education.uk_UA
dc.publisherSciences of Europe (Praha, Czech Republic)uk_UA
dc.subjectinterdisciplinary approachuk_UA
dc.subjectcomputer technologiesuk_UA
dc.subjectfuture teacher of the computer profileuk_UA
dc.subjectprofessional and technical educationuk_UA
dc.titleTHE IMPORTANCE OF AN INTERDISCIPLINARY APPROACH IN THE TRAINING OF FUTURE COMPUTER SCIENCE TEACHERS FOR VOCATIONAL AND TECHNICAL EDUCATION INSTITUTIONSuk_UA
dc.title.alternativeВАЖЛИВІСТЬ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Koroban.pdf77,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.