Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-24T10:30:28Z-
dc.date.available2024-04-24T10:30:28Z-
dc.date.issued2023-09-10-
dc.identifier.citationСтеценко Н. М. Конфліктологічна компетентність як умова успішної професійної діяльності педагога. Вісник науки та освіти. 2023. № 8(14). С. 792-806.uk_UA
dc.identifier.issnУДК 37.013.2-005.336.2]:159.964.21(045)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16313-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-8(14)-792-806uk_UA
dc.description.abstractОднією з ключових характеристик педагога є його компетентність, що проявляється в здатності адаптуватися до незвичайних ситуацій, що виникають у процесі його професійної діяльності. В таких моментах педагог має бути готовим до самостійного прийняття рішень, виявляти мобільність, динамічність і конструктивність. Підготовка висококваліфікованих та конкурентоздатних фахівців є головною метою закладів вищої освіти, в першу чергу учителів. Майбутні педагоги повинні бути здатними не лише представити себе належним чином, але й ефективно вирішувати складні конфліктні ситуації, що виникають у різних сферах життя. Таким чином, конфліктологічна компетентність, що становить невід'ємну частину професійно-педагогічної майстерності педагога, набуває особливого значення. Необхідність формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів набуває ще більшої актуальності в умовах широкомасштабної та окупаційної війни з російською федерацією. Окупанти руйнують наші міста та вбивають цивільних жителів. Військова агресія наближає все більшу економічну та культурну кризу, підвищує міжособистісні конфлікти та різкі протистояння, які утворюються у різних сферах життя суспільства. У роботі уточнено понятійно-термінологічний апарат дослідження та розглянуто зміст ключового поняття – «конфліктологічна компетентність», який вказує на здатність фахівця усвідомлювати й аналізувати, а також прогнозувати потенційні конфліктні ситуації, маючи при цьому відповідну систему знань та умінь. Нами визначено основні шляхи удосконалення процесу формування конфліктологічної компетентності майбутніх педагогів, визначено умови розв’язання міжособистісних конфліктів майбутньому педагогу та запропоновано завдання для проведення тренінгів, спрямованих на формування конфліктологічної компетентності.uk_UA
dc.publisherВидавнича група «Наукові перспективи»uk_UA
dc.subjectкомпетентність педагогаuk_UA
dc.subjectконфліктологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectконфліктологіяuk_UA
dc.subjectконфліктні ситуаціuk_UA
dc.subjectтренінгиuk_UA
dc.subjectміжособистісні взаємовідносиниuk_UA
dc.titleКонфліктологічна компетентність як умова успішної професійної діяльності педагога.uk_UA
dc.title.alternativeКонфліктологічна компетентність як умова успішної професійної діяльності педагога.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Conflictological_competence.pdf528,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.