Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16311
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Галина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-24T10:30:06Z | - |
dc.date.available | 2024-04-24T10:30:06Z | - |
dc.date.issued | 2023-04-04 | - |
dc.identifier.citation | Стеценко Н.М., Ткачук Г.В. Використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. Modern engineering and innovative technologies. 2023. № 29 (04). С. 21-25. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16311 | - |
dc.description | DOI: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-04-077 | uk_UA |
dc.description.abstract | В роботідосліджується проблема впровадження соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. Важливість використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфлітнихситуацій полягає в тому, що він підсилює процес професійної підготовки майбутніх фахівців і робить його більш ефективним завдяки повному дотриманню принципів компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів. Виконання практичних завдань в ігровій формі під час тренінгу сприяють розвитку у майбутніх педагогів практичних навичок міжособистісного спілкування та взаємодії.В результаті дослідження проблеми, ми зафіксували позитивні зміни у поведінці і сприйнятті студентів, спричинені участю в тренінгу, які були обумовлені використанням таких принципів як «Я», «Тут і тепер», конфіденційності, дослідницької позиції, щирості та відкритості, активності, суб’єкт-суб’єктного спілкування. Позитивний аспект проглядається також від використання методу мозкового штурму та методу «case-study». Нами виявлено, що тренінгові технології повинні носити професійну спрямованість. Майбутній фахівецьповинен розвивати свою професійну майстерність, підвищувати якість своєї роботи в освітньому процесі, мати високий рівень толерантності, емпатії. | uk_UA |
dc.publisher | Sergeieva&Co, Карлсруе (Німеччина) | uk_UA |
dc.subject | тренінг | uk_UA |
dc.subject | тренінгові технології | uk_UA |
dc.subject | оціально-педагогічний тренінг | uk_UA |
dc.subject | конфліктні ситуації | uk_UA |
dc.subject | методмозк ового штурму | uk_UA |
dc.title | Use of social and pedagogical training for solving conflict situations | uk_UA |
dc.title.alternative | Використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
socio_pedagogical training.pdf | 504,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.