Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтеценко, Надія Миколаївна-
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-04-24T10:30:06Z-
dc.date.available2024-04-24T10:30:06Z-
dc.date.issued2023-04-04-
dc.identifier.citationСтеценко Н.М., Ткачук Г.В. Використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. Modern engineering and innovative technologies. 2023. № 29 (04). С. 21-25.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16311-
dc.descriptionDOI: https://doi.org/10.30890/2567-5273.2023-29-04-077uk_UA
dc.description.abstractВ роботідосліджується проблема впровадження соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій. Важливість використання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфлітнихситуацій полягає в тому, що він підсилює процес професійної підготовки майбутніх фахівців і робить його більш ефективним завдяки повному дотриманню принципів компетентнісного та особистісно-орієнтованого підходів. Виконання практичних завдань в ігровій формі під час тренінгу сприяють розвитку у майбутніх педагогів практичних навичок міжособистісного спілкування та взаємодії.В результаті дослідження проблеми, ми зафіксували позитивні зміни у поведінці і сприйнятті студентів, спричинені участю в тренінгу, які були обумовлені використанням таких принципів як «Я», «Тут і тепер», конфіденційності, дослідницької позиції, щирості та відкритості, активності, суб’єкт-суб’єктного спілкування. Позитивний аспект проглядається також від використання методу мозкового штурму та методу «case-study». Нами виявлено, що тренінгові технології повинні носити професійну спрямованість. Майбутній фахівецьповинен розвивати свою професійну майстерність, підвищувати якість своєї роботи в освітньому процесі, мати високий рівень толерантності, емпатії.uk_UA
dc.publisherSergeieva&Co, Карлсруе (Німеччина)uk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectоціально-педагогічний тренінгuk_UA
dc.subjectконфліктні ситуаціїuk_UA
dc.subjectметодмозк ового штурмуuk_UA
dc.titleUse of social and pedagogical training for solving conflict situationsuk_UA
dc.title.alternativeВикористання соціально-педагогічного тренінгу для розв’язання конфліктних ситуацій.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
socio_pedagogical training.pdf504,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.