Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалярчук, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-22T13:27:59Z-
dc.date.available2024-04-22T13:27:59Z-
dc.date.issued2022-06-30-
dc.identifier.citationМалярчук Н.М. Стратегічні орієнтири розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад. Theoretical Foundations in Economics and Management: collective monograph. Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. С. 766-803uk_UA
dc.identifier.isbn979-8-88526-744-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16295-
dc.descriptionhttps://isg-konf.com/uk/theoretical-foundations-in-economics-and-management/uk_UA
dc.description.abstractУ сучасних умовах для успішного просування туристичної дестинації важливим є системний комплексний підхід, інтеграція всіх елементів в єдину систему, активне залучення споживача в процес просування дестинації, постійна комунікація з ним. В якості каналів просування доцільно розглядати: картсистему туристичної дестинації; оф-лайн та он-лайн путівники, системи навігації, інтерактивні мапи, ГІС-системи тощо; офіційний сайт туристичної дестинації (окремо від сайту міста, але з обов’язковим пере направленням на сайт дестинації); веб-сайти та інтернет-проекти учасників туристичного ринку; соціальні мережі; розділи веб-сайтів, мобільні додатки. Використовуючи широкий комплекс маркетингових інструментів для завоювання цільової аудиторії та реалізуючи різні заходи маркетингової програми, можна збільшити туристичні потоки та попит на регіональні/локальні товари і послуги.uk_UA
dc.publisherІnternational Science Group. – Bostonuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338-
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectгромадаuk_UA
dc.subjectпідприємництвоuk_UA
dc.subjectстратегії розвиткуuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
ISG.2022.MONO.ECON.2 (maliarchuk).pdf2,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.