Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалярчук, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorПодзігун, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-22T13:25:08Z-
dc.date.available2024-04-22T13:25:08Z-
dc.date.issued2022-08-30-
dc.identifier.citationMaliarchuk N., Podzihun S. Peculiarities of developing a strategy for the development of tourism entrepreneurship entities of territorial communities. Modern Engineering and Innovative Technologies. 2022. Issue 22. Part 2. P. 3–9.uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16294-
dc.descriptionhttps://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit22-02-005uk_UA
dc.description.abstractAt the current stage, to start any business, it is necessary to think strategically. In general, a similar business approach is just as appropriate to choose for the formation and promotion of the tourist brand of the territorial community, because tourism, in general, should focus on potential profit. When starting or planning tourism in the community by the authority or local self-government bodies, the tourism entrepreneurship strategy will have certain features. Unlike the usual tourism business, here the general public interest will be more important than the satisfaction of consumer demand. For local authorities, it is more important to consider the potential long-term impact of tourism projects than their short-term results. One of the most important conditions for successful tourism entrepreneurship of territorial communities is the constant determination of the relationship between the demand and supply of tourist services, which is based on the analysis of the interaction of factors that form the market situation. Therefore, the degree of expediency of making important strategic decisions is determined, first of all, based on the analysis of the state of development of the tourist market. Given the significant fluctuations in the volume of the domestic tourist market and the intensification of competition between enterprises in the field of tourism, it can be argued that the above fully applies to the market of tourist services. Implementation of the strategic development of tourism entrepreneurship entities of territorial communities will be possible based on the effective interaction of two important and necessary elements: the state regulatory system and market entrepreneurial initiatives. The need to improve the state regulation of tourism entrepreneurship of territorial communities is justified by a significant lag behind the similar one in European countries and accordingly requires updating the legal framework and adapting it to European requirements, progressive regulations and reproduction conditions, methodical, organizational, technical measures and other modern communicative conditions. On the other hand, a free market entrepreneurial initiative will make it possible to practically realize the socio-economic and ecological tasks of tourism entrepreneurship in the form of a branched network, various types of the corresponding tourist product. In our opinion, the strategy for the development of tourism entrepreneurship entities of territorial communities should be understood as a comprehensive program of measures aimed at implementing the mission (general goal) of the territorial community and achieving its multiple goals.uk_UA
dc.description.abstractУ статті зазначено, що суб’єкти туристичного підприємництва територіальних громад поділяються на: ті, які здійснюють туристичну діяльність (туристичні оператори та туристичні агенти) та на ті, які забезпечують туристичну діяльність та можуть надавати послуги з тимчасового розміщення, харчування, екскурсійні, розважальні та інші види туристичних послуг. Обґрунтовано, що данна класифікації суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад вказують на центральну роль у наданні комплексного кінцевого туристського продукту саме туристичними операторами та агенціям. Обґрунтовано, що створення та впровадження стратегії - досить трудомістка процедура. Для її спрощення запропоновано використовувати трьох фазний процес розробки реалізації стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад. Визначено, що у процесі розробки стратегії розвитку туристичного підприємництва територіальних громад було б надзвичайно корисним: По-перше, поглибити дослідження ренти і рентних відносин; економічної оцінки земель рекреаційного призначення, міських, селищних та інших територій; механізмів утворення, розподілу та привласнення диференціальної ренти І та ІІ, монопольної ренти, оподаткування послуг, що містять ренту. Нині в Україні спеціальна система вилучення рентних доходів відсутня. Йдеться про ренту як дохід держави – власника надр і землі; По-друге, розробити методи визначення пропорцій і темпів розвитку всіх видів суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад, в стратегіях соціальноекономічного розвитку громад з використанням економіко-матиматичних моделей і Soft computing для максимізації випуску валової доданої вартості; По-третє, активізувати і розширити дослідження проблем моделювання розвитку туристичний атракцій в системі стратегій розвитку територіальних громад. Проаналізовано, що розвиток туристичного підприємництва територіальних громад дозволить окрім курортного потенціалу виділити інші найбільш характерні види туризму та відпочинку, відобразити найбільш характерні та важливі для розвитку громади існуючі й перспективні території та об’єкти, зрозуміти цільові групи користувачів послуг по кожному виду туризму, а також визначити елементи туристичної інфраструктури – їх наявність, готовність до обслуговування, якість, потреби. Така ідентифікація дозволить і більш раціонально просувати притаманні територіальній громаді основні туристичні продукти, а також більш ефективно їх розвивати в подальшому для збільшення кількості туристів по певних видах туризму, розширенні меж тuk_UA
dc.publisherSergeieva&Co, Карлсруuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.8:338-
dc.subjecttourist marketuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjecttourism entrepreneurshipuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectlocal communityuk_UA
dc.titlePECULIARITIES OF DEVELOPING A STRATEGY FOR THE DEVELOPMENT OF TOURISM ENTREPRENEURSHIP ENTITIES OF TERRITORIAL COMMUNITIESuk_UA
dc.title.alternativeОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1524-Текст статті-1335-1-10-20221025.pdf505,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.