Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожі, Інна Георгіївна-
dc.date.accessioned2024-04-22T11:34:51Z-
dc.date.available2024-04-22T11:34:51Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРожі І. Г. Діяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності. Наука. Освіта. Молодь: мат. ХV Всеукр. наук. конф. студентів та молодих науковців, м. Умань, 25 трав. 2022 р. у 2-х ч. / за ред. О. І. Безлюдного. Умань: «Візаві», 2022. Ч.2. С. 197–200.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16288-
dc.description.abstractУ сучасній педагогічній літературі представлено різні підходи до критеріально-оцінного апарату формування компетентності. Запропоновано різні критерії й показники сформованої компетентності здобувачів вищої освіти, серед яких: академічна успішність, міцність засвоєння, уміння виконувати завдання проблемного характеру; теоретичні знання навчальних дисциплін, зміст пізнавальної діяльності, самостійність; операційна діяльність під час виконання творчих робіт, зміна співвідношення між краєзнавчою діяльністю, яку організовує викладач, і виконаною здобувачами вищої освіти в ході дослідницької роботи.uk_UA
dc.publisherВізавіuk_UA
dc.subjectДіяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності.uk_UA
dc.subjectкраєзнавча компетентністьuk_UA
dc.titleДіяльнісно-практичний критерій краєзнавчої компетентності.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Рожі _теза.pdf396,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.