Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожі, Інна Георгіївна-
dc.contributor.authorБраславська, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorГорбатюк, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-04-22T10:29:38Z-
dc.date.available2024-04-22T10:29:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationInna Rozhi, Oksana Braslavska, Vitalii Honcharuk, Nataliia Horbatiuk. Formation of local studies competence of the future geography teacher using methodological approaches. Pedagogy and Education Management Review. Scientific Centre of Innovative Researches OÜ, 2022. Issue 3 (9). S. 49–57.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16282-
dc.descriptionhttps://public.scnchub.com/perm/index.php/perm/article/view/100uk_UA
dc.description.abstractThe article describes the methodological approaches to the formation of the local linguistic competence of the future geography teacher in the course of local history tourism. Methodological approaches to the formation of the local linguistic competence of the future geography teacher in the process of local and tourist work, such as activity, system, personal, technological, are determined. Generally, methodological approaches to the formation of local lore play a role to the development of students' positive motivation in professional activity, cognitive abilities, ability to quickly and easily enrich their knowledge through the conscious use of information flows related to current issues and knowledge in the orientation of the educational process. Formation of local lore should be aimed at mastering students’ personal traits that ensure personality-oriented and harmonious development.uk_UA
dc.description.abstractУ статті описано методичні підходи до формування краєзнавчої компетенції майбутнього вчителя географії в курсі краєзнавчого туризму. Визначено такі методичні підходи до формування краєзнавчої компетенції майбутнього вчителя географії в процесі краєзнавчої та туристичної роботи, як діяльнісний, системний, особистісний, технологічний. Загалом методичні підходи до формування краєзнавства сприяють розвитку у студентів позитивної мотивації професійної діяльності, пізнавальних здібностей, здатності швидко й легко збагачувати свої знання за рахунок усвідомленого використання інформаційних потоків, пов’язаних із актуальними проблемами та знаннями у сфері освіти. спрямованість навчального процесу. Формування краєзнавства має бути спрямоване на оволодіння учнями особистісними якостями, які забезпечують особистісно-орієнтований і гармонійний розвиток.uk_UA
dc.publisherScientific Centre of Innovative Researches OÜuk_UA
dc.relation.ispartofseries;3 (9)-
dc.subjectFormation of local studies competence of the future geography teacher using methodological approachesuk_UA
dc.subjectкраєзнавча компетентністьuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель географіїuk_UA
dc.titleFormation of local studies competence of the future geography teacher using methodological approachesuk_UA
dc.title.alternativeФормування краєзнавчої компетентності майбутнього вчителя географії з використанням методичних підходівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
PEMR-2022-3-9-49-57 (1).pdf205,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.