Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16281
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожі, Інна Георгіївна-
dc.date.accessioned2024-04-22T10:29:27Z-
dc.date.available2024-04-22T10:29:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationRozhi, I., Humenyuk, H., Fomin, M., Moskalenko, M., Pologovska, I., & Shchabelska, V. (2022). An Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competence. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 14(3), 363-391.uk_UA
dc.identifier.issn2066-7329-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16281-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.18662/rrem/14.3/614uk_UA
dc.description.abstractSocial transformations, changings on the labour market, in particular in the educational services' sector, need qualitative modifications in conceptual principles of prospective geography teachers’ vocational training. As a result of scientific literature's studying, the essence of the problem of prospective teachers' geography training for hiking and local-lore activities has been analyzed, and a set of conclusions have been formulated. Until the mid 20th century scientists had been researching organisation of tourist-related and regional studies activities mostly in line with traditional school didactics.uk_UA
dc.description.abstractСоціальні трансформації, зміни на ринку праці, зокрема у сфері освітніх послуг, потребують якісних змін у концептуальних засадах професійної підготовки майбутніх учителів географії. У результаті опрацювання наукової літератури проаналізовано сутність проблеми підготовки майбутніх учителів географії до пішохідної та краєзнавчої діяльності та сформульовано низку висновків. До середини ХХ століття вчені досліджували організацію туристсько-краєзнавчої діяльності переважно в руслі традиційної шкільної дидактики.uk_UA
dc.publisherLUMEN Publishinguk_UA
dc.relation.ispartofserieshttps://doi.org/10.18662/rrem/14.3/614;14(3)-
dc.subjectAn Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competenceuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель географіїuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleAn Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competenceuk_UA
dc.title.alternativeІнтегральна модель підготовки майбутнього вчителя географії до краєзнавчо-туристичної роботи на компетентнісній основі.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4416-Article Text-18899-1-10-20220902 (1).pdf624,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.