Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16263
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, Анастасія Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-04-22T07:36:44Z-
dc.date.available2024-04-22T07:36:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМедведєва А.О. Використання елементів гейміфікації у навчанні польської мови. Українські студії в європейському контексті. 2024. № 8. С. 233–240. URL: http://obrii.org.ua/usec/storage/conference/zb_vol8_2024.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2710-3730 (Print)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16263-
dc.descriptionhttp://obrii.org.ua/usec/storage/conference/zb_vol8_2024.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ сучасному освітньому середовищі гейміфікація стає все більш популярним підходом до покращення результатів навчання. Цей метод використовує ігрові принципи та механіки для створення захоплюючих та інтерактивних навчальних середовищ. Гейміфікація може стимулювати мотивацію до навчання польської мови через: встановлення цілей та завдань, змагання та лідерборди, подяки та визнання. Гейміфікація також може забезпечити активність та взаємодію у навчанні польської мови через: завдання та виклики, квести та пригодницькі ігри, групові проєкти та завдання, форуми та дискусійні групи тощо. Також гейміфікація дає можливість створювати інтерактивні ігрові середовища для вивчення польської мови за допомогою: спеціалізованих ігрових платформ, інтерактивних вебтехнологій, віртуальної реальності (VR), мультимедійних інтерактивних додатків. Гейміфікація сприяє розвитку мовних навичок через: активну взаємодію з мовою, мотивацію до навчання, повторення та закріплення матеріалу, розвиток навичок слухання та розуміння, стимулювання комунікативних навичок.uk_UA
dc.publisherГО «Інноваційні обрії України»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;821.161.2.09 (062.552)-
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectігрові платформиuk_UA
dc.subjectінтерактивні вебтехнологіїuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.titleВикористання елементів гейміфікації у навчанні польської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Медведєва А.О._стаття.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.